мәтіннің түрі қандай > 자유게시판 | 우리아토즈그룹

мәтіннің түрі қандай

페이지 정보

작성자 Katja 댓글 0건 조회 14회 작성일 24-08-10 00:36

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=мәтіннің+түрі+қандай
 
 
мәтіннің түрі қандай [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Мақсаты: Оқушыларды мәтіннің түрлерімен таныстыру. Мәтін түрлерінің ішкі құрылымдық ерекшеліктерін ұғындыру. Тірек сызба арқылы мәтін құрауға үйрету. Байланыстырып сөйлеу дағдысын және сөздерді қолдану ерекшелігі арқылы сөйлеу мәдениетін дамыту. Табиғатты зерделей білуге, қорғауға тәрбиелеу. Сабақтың түрі: аралас сабақ әдістері: сұрақ — жауап, түсіндіру, көрнекілік, талдау, шығармашылық – ізденушілік әдістері. көрнекілігі: суреттер, интерактивті тақта, тірек — сызба, оқулық. Мәтіннің түрлері. 2. Мәтіннің әр бөлігі қалай жазылыды? 2. Әр мәтінге қандай сұрақ қойылады? Мәтін Мәтін. Басы Негізгі бөлімі Соңы Әңгімелеу Сипаттау. Жанрдың әр түрі қарым-қатынас, диалог үстінде, яғни практикада көрініс тауып, қазақ радиосы ақтілек бағдарламасы жұмырланған жанр ретінде қарастырылады. Демек, әдеби жанрлар қарым-қатынас процесінен бастау алған. Жанрдың әр түрі қарым-қатынас, диалог үстінде, яғни практикада көрініс тауып, жұмырланған жанр ретінде қарастырылады. Демек, әдеби жанрлар қарым-қатынас процесінен бастау алған. Ашық сабақ тың тақырыбы: Мәтіннің түрлері Ашық сабақ мақсаты: Оқушыларды мәтіннің түрлерімен таныстыру. Мәтін түрлерінің ішкі. Мәтіннің тақырыбы қандай? [1]. Мәтіннің түрі қандай? [1]. Мәтін қалай рәсімделген? [1]. Мәтінге қатысты өз ойыңызды білдіріңіз. Тақырыпты ескеріңіз және тұжырым жасаңыз. Ответ на вопрос. Мақсаты. а) Мәтіннің түрлерін қайталау сол арқылы оқушылардың байланыстырып сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. Мәтін түрлерін бір бірінен ажыратып, оны. Мәтіннің түрі: Ереже: Сұрағы: Мысал: Әңгімелеу: Бірінен кейін бірі болатын әрекет, оқиға баяндала. тын, хабарлана. тын мәтін Не болды? Сипаттау: Заттың немесе құбылыстың сын-сипаты берілген. Мәтін түрі. Әңгімелеу (не істеді?) Тақырыбы: Мейірімді арыстан. ІІІ топ. Мәтін түрі. Сипаттау (қандай?) Тақырыбы: Лашын. Тақтаға көрнекіліктер ілінеді. -Мәтін дегеніміз не? -Мәтіннің тақырыбы болады, ол байланыс-қан сөйлемдерден тұрады. -Мәтіннің қандай түрлері бар? -Мәтіннің пайымдау, әңгімелеу, сипаттау түрлері болады. -Бүгінгі сабақта жазған мәтіндерден сізге қайсысы ұнады? About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy & Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Мақсаты: Оқушыларды мәтіннің түрлерімен таныстыру. Мәтін түрлерінің ішкі құрылымдық ерекшеліктерін ұғындыру. Тірек сызба арқылы мәтін құрауға үйрету. Байланыстырып сөйлеу дағдысын және сөздерді қолдану ерекшелігі арқылы сөйлеу мәдениетін дамыту. Табиғатты зерделей білуге, қорғауға тәрбиелеу. Сабақтың түрі: аралас сабақ әдістері: сұрақ — жауап, түсіндіру, көрнекілік, талдау, шығармашылық – ізденушілік әдістері. көрнекілігі: суреттер, интерактивті тақта, тірек — сызба, оқулық. Нажми, чтобы увидеть ответ на свой вопрос: 6 Мәтіннің түрі қандай? 7 Мәтін қалай рәсімделген?мәтін: Мәдениет – адам жасаған «екінші табиғат». М. Мәтіннің түрлері. 2. Мәтіннің әр бөлігі қалай жазылыды? 2. Әр мәтінге қандай сұрақ қойылады? Мәтін Мәтін. Басы Негізгі бөлімі Соңы Әңгімелеу Сипаттау. Мақсаты. а) Мәтіннің түрлерін қайталау сол арқылы оқушылардың байланыстырып сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. Мәтін түрлерін бір бірінен ажыратып, оны таба, құра білуге машықтандыру. ә. Cкачать: Тақырыбы: "Мәтін, мәтіннің түрлері" Ответственность за разрешение любых спорных моментов, касающихся самих материалов и их содержания, берут на себя пользователи, разместившие материал на сайте. Мәтін. Мәтіннің түрлері. Қазақ тілі 4 сынып. Начальные классы. 4 класс. Конспекты. Скачать материал. Сабақтың тақырыбы: Мәтін туралы түсінік. Мәтін және оның түрлері. Мәтіннің түрлері. Қазақ тілі 4 сынып Мәтін. Мәтіннің түрлері. Қазақ тілі 4 сынып Начальные классы 4 класс Конспекты Скачать материал Сабақтың тақырыбы. Сабақ барысы І. Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу, оқушыларды үш топқа бөлу. ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. 197 жаттығу. Мәтінге жоспар құру керек. Алдымен әр топтан бір бір оқушы мәтінді кезектесіп, тізбектеле оқиды. Сосын әр топ өздерінің құрған жоспарларын оқиды. ІІІ. Өткен сабақты бекіту. Сұрақ жауап: Мәтін дегеніміз не? Тапсырмалардың деңгейлері, түрлері қандай? мәтіннің мағынасын түсіну. Бірнеше мәтінді оқып ой түйеді және қорытынды жасау. Қорытынды жасап, авторлар.

культурная политика казахстана эссе, современная культура казахстана эссе paraxat joldasbaev toy bugün, парахат жолдасбаев той бугин скачать қарасүйек это, ақсүйектер кімдер картада жасыл түспен белгіленетін нысан, физикалық картада қыратты жазықтар көрсетілетін түс омовение видео, как делать омовение в рамадан осмий где добывают, осмий металл халық банк жұмыс уақыты, халық банк кз красивая казахская мелодия без слов, музыка минусовка без слов форд скорпио универсал, колеса форд скорпио




абайдың сегіз аяқ өлеңі эссе
погода в аральске на месяц
алаколь зоны отдыха с бассейном
сколько готовить брокколи
прозвище абылай хана

.
==============================================================

~~~~~ қызықты ойындар балаларға ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


Two Harbourfront, Unit 201, 2/F, 22 Tak Fung Street, Hunghom, Kowloon, Hong Kong
TEL : 852-3520-3580 ㅣ FAX : 852-3020-8825 ㅣ E-MAIL : info@atozhk.com
Copyright wooriatoz. All rights reserved